• За нас
  • Списание
  • Блог
  • Марки
  • Кариери
  • Контакти
  • Подробно търсене

    НИЗОРАЛ ШАМПОАН 60МЛ

    Прод.код 2564 / Тегло 0.20 кг.

    НИЗОРАЛ ШАМПОАН 60МЛ
    Производител
    СТАДА ИНТЕРНАСИОНАЛ
    Марка
    СТАДА | STADA
    Оценка на продукта
    14,09 лв.
    Запази в любими

    Низорал 2% лечебен шампоан

    Nizoral 2% Shampoo

    Кетоконазол/ketoconazole

     

    Прочетете внимателно цялата листовка, преди да започнете да приемате това лекарство, тъй като тя съдържа важна за Вас информация.

    Винаги използвайте това лекарство точно както е описано в тази листовка или както Ви е казал Вашият лекар или фармацевт.

    Запазете тази листовка. Може да се наложи да я прочетете отново.

    Ако се нуждаете от допълнителна информация или съвет, попитайте Вашия фармацевт.

    Ако получите някакви нежелани лекарствени реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт. Това включва и всички възможни нежелани реакции, неописани в тази листовка. Вижте точка 4.

    Ако след 7 дни не се почувствате по-добре или състоянието Ви се влоши, трябва да потърсите лекарска помощ.

    Какво  съдържа тази листовка:

    1.   Какво представлява Низорал лечебен шампоан и за какво се използва

    2.   Какво трябва да знаете, преди да използвате Низорал лечебен шампоан

    3.   Как да използвате Низорал лечебен шампоан

    4.   Възможни нежелани реакции

    5.   Как да съхранявате Низорал лечебен шампоан

    6.   Съдържание на опаковката и допълнителна информация

    1.   Какво представлява Низорал лечебен шампоан и за какво се използва

    Низорал лечебен шампоан е препарат за лечение и профилактика на кожни инфекции, причинени от гъбички и дрожди. Той може да се използва за лечение на заболявания, засягащи както кожата на главата, така и големи площи на лицето и тялото.

    Низорал лечебен шампоан не се препоръчва за употреба при деца под 12 години.

    Прилага се за различни кожни инфекции, които се проявяват с:

    -     лющене в областта на кожата на главата (пърхот);

    -     червеникаво-кафяви петна с жълто или бяло лющене; обикновено в областта на лицето или гърдите (себореен дерматит);

    -     дребни, кафеникави или бели петна, засягащи тялото (питириазис верзиколор).

    2.   Какво трябва да знаете, преди да използвате Низорал лечебен шампоан

    Не използвайте Низорал лечебен шампоан

    ако сте алергични към кетоконазол или към някоя от останалите съставки на Низорал лечебен шампоан. Симптомите на свръхчувствителност се изразяват в поява на сърбеж или зачервяване на кожата след употребата на препарата.

    Обърнете специално внимание при употребата на Низорал лечебен шампоан

    Както и при другите шампоани да се избягва попадането му в очите. Ако това се случи, изплакнете очите си с вода.

    Употреба на други лекарства

    Кортикостероиди (лекарства от кортизонов тип) под формата на крем, мехле В случай че използвате подобно лекарство, моля информирайте Вашия лека да започнете лечението с Низорал лечебен шампоан. Можете да започн лечебен шампоан веднага, но не трябва да спирате употребата на ко следващия ден. Кожата може да реагира със зачервяване или сърбеж.

    Продължете лечението с кортикостероиден препарат по следния начин:

    -     използвайте същата дозировка през първата седмица;

    -     през следващите 1-2 седмици постепенно намалете честотата на приложението;

    -     едва тогава прекъснете напълно употребата на кортикостероида.

    Моля информирайте, Вашия лекар или фармацевт, ако приемате или наскоро сте приемали други лекарства, включително и такива, отпускани без рецепта*

    Употреба на НИЗОРАЛ лечебен шампоан с храни и напитки

    Неприложимо.

    Бременност, кърмене и фертнлитет

    Не са известни рискове при употребата на Низорал лечебен шампоан при бременност или кърмене.

    Посъветвайте се с Вашия лекар или фармацевт преди употребата на което и да е лекарство.

    Шофиране и работа с машини

    Неприложимо.

    Важна информация относно някои от съставките на Низорал лечебен шампоан

    Неприложимо.

    3.   Как да използвате Низорал лечебен шампоан

    Измийте инфектираните участъци на кожата с Низорал лечебен шампоан и не ги изплаквайте в продължение на 3 до 5 минути, за да може препаратът да проникне добре. Шампоанът трябва да покрие и самата кожа, а не само космите. За едно измиване е достатьчно съдържанието на около една шепа от него.

    Честотата на употреба на Низорал лечебен шампоан ще зависи от вида на инфекцията и от това дали искате да я излекувате, или само да предотвратите появата й.

    Лющене в областта на кожата на главата (пърхот) и червеникаво-кафяви петна с жълтеникаво или бяло лющене в областта на лицето или гръдния кош (себореен дерматит). Лечението се провежда два пъти седмично, в продължение на 2 до 4 седмици.

    За профилактика на рецидивите, препаратът се използва веднъж седмично или веднъж на 2 седмици*

    Дребни, кафеникави или белезникави петна, неравномерно разпространени върху тялото (питириазис верзиколор).

    Лечението се провежда ежедневно в продължение на 5 дни.

    За профилактика на рецидивите: всяка година, преди началото на лятото веднъж дневно, в продължение на три последователни дни.

    Винаги използвайте Низорал лечебен шампоан точно както Ви е казал Вашият лекар. Ако не сте сигурни в нещо, попитайте Вашия лекар или фармацевт.

    Низорал лечебен шампоан е предназначен за употреба при юноши и възрастни.

    Ако сте използвали повече от необходимата доза Низорал лечебен шампоа^^^Г^уЕНЦ## Низорал лечебен шампоан не трябва да се поглъща. Ако случайно го по]

    Информация за лекаря в случай на предозиране

    При случайно поглъщане на препарат са необходими само поддържащи и с

    Вашия лекар или фармацевт. 

    За да се избегне аспирация, не трябва да се предизвиква повръщане и не трябва да се извършва стомашна промивка.

    Ако сте пропуснали да използвате Низорал лечебен шампоан

    Не вземайте двойна доза, за да компенсирате пропуснатата доза Низорал лечебен шампоан.

    Ако сте спрели употребата на Низорал лечебен шампоан

    Ако имате някакви допълнителни въпроси, свързани с употребата на този продукт, моля попитайте Вашия лекар или фармацевт.

    4.   Възможни нежелани реакции

    Както всички лекарства, Низорал лечебен шампоан може да предизвика нежелани реакции, въпреки че не всеки ги получава.

    Наблюдават се реакции на мястото на приложението, включително гнойни пъпки или кожни фоликули (пустули), лющене на кожата, възпалени кожни фоликули, сърбеж, дразнене, чувство за парене по кожата, зачервена, суха или чувствителна кожа, обрив, акне, опадане на косата или промени в цвета и структурата на косъма, очно дразнене или засилено слъзоотделяне.

    Реакции на свръхчувствителност (алергия): внезапно подуване на кожата или лигавиците, обикновено на лицето, очите или устните, копривна треска, локална екзема или нарушен вкус също могат да възникнат.

    В случай на непоносимост към шампоана, преустановете лечението. Без колебание съобщавайте на Вашия лекар или фармацевт при появата на каквито и да е нежелани лекарствени реакции.

    Съобщаване на нежелани реакции

    Ако получите някакви нежелани лекарствени реакции, уведомете Вашия лекар или фармацевт. Това включва всички възможни неописани в тази листовка нежелани реакции. Можете също да съобщите нежелани реакции директно чрез:

    Изпълнителна агенция по лекарствата ул. Дамян Груев 8,

    София 1303 Тел.:+359 2 8903417;

    Уебсайт: www.bda.bg

    Като съобщавате нежелани реакции, можете да дадете своя принос за получаване на повече информация относно безопасността на това лекарство.

    5.   Как да съхранявате Низорал лечебен шампоан

    Съхранявайте Низорал лечебен шампоан при температура под 25°С, като бутилката винаги трябва да бъде добре затворена.

    Да се съхранява на място, недостъпно за деца.

    Не използвайте Низорал лечебен шампоан след срока на годност, отбелязан върху картонената опаковка. Срокът на годност отговаря на последния ден от посочения месец.

    Не използвайте Низорал лечебен шампоан ако за)

    качеството на продукта.

    Лекарствата не трябва да се изхвърлят в канализации

    Попитайте Вашия фармацевт как да унищожите

    спомогнат за опазване на околната среда.

    Какво съдържа Низорал лечебен шампоан

    Активното вещество е кетоконазол. В един грам Низорал лечебен шампоан се съдържат 20 mg кетоконазол.

    Другите съставки са:

    Натриев лаурилетер сулфат

    Динатриев монолаурилетер сулфосукцинат

    Диетаноламид от кокосова мастна киселина

    Хидролизиран с лаурдимониум животински колаген

    Макрогол 120 метилглюкозен диолеат

    Парфюм

    Имидурея

    Хлороводородна киселина Натриев хидроксид Натриев еригрозин (Е 127)

    Натриев хлорид Пречистена вода

    Как изглежда Низорал лечебен шампоан и какво съдържа опаковката

    Низорал 2% лечебен шампоан се предлага в бутилки от 60 ml.

    Притежател на разрешението за употреба

    McNeil Products Ltd. с/о Johnson & Johnson Ltd.,

    Foundation Park,

    Roxborough Way,

    Maidenhead, Berkshire SL6 3UG Великобритания

    Производител

    JANSSEN

    PHARMACEUTICA N.V.

    Tumhoutseweg 30 B-2340 Beerse,

    Белгия

    За допълнителна информация относно това лекарство, моля свържете се с локалния представител на притежателя на разрешението за употреба:

    Джонсън & Джонсън България ЕООД ж.к. Младост 4,

     

    Бизнес Парк София, сграда 4 София 1766

    Тел.: 02 489 94 00

    Дата на последно преразглеждане на листовката: 05/2015

     

    Условия за доставка с Медея Логистик:

    - Цена за доставка при покупка с обща стойност над 50 лева без значение от теглото на пратката –  БЕЗПЛАТНА. Изпълнява се в рамките на 48 часа, в делнични работни дни от 09:00 до 17:00 часа и важи само за територията на гр.София.

    - Цена за доставка при покупка с обща стойност под 50 лева –  4,60 лева. Изпълнява се в рамките на 2 работни дни от 09:00 до 17:00 часа и важи само за територията на гр.София.

     - Цена за Експресна Доставка  до  180 минути  - 9,60 лева, независимо от тежестта и обема на поръчката. 

    Изпълнява се в делнични работни дни от 09:00 до 17:00 часа и важи само за територията на гр.София.

    В деня на разнос служител от Онлайн аптека Медея, ще се свърже с вас по телефона за да Ви уведоми, че в рамките на работния ден, може да очаквате пратката/поръчката си доставена от куриер на Логистика Медея на посоченият от вас адрес.

    Условия за доставка с куриерска фирма Еконт:

      - Цена за доставка при покупка с обща стойност над 50 лева и тегло на пратката до 1,00 кг. – БЕЗПЛАТНА до офис на куриерската фирма, или адрес на клиента.

    При поръчки над 1кг цената на доставката до офис на Еконт или адрес на клиента, се начислява спрямо ценовите услуги на куриерска фирма Еконт, без значение от стойността на поръчката.

    При приемането и обработването на всяка една поръчка в aptekamedea.bg , клиента получава от програмата автоматичен Invoice e-mail , а когато тя бъде готова за изпращане и приключена ще получите отново автоматичен shipping e-mail . Очаквайте SMS от куриерска фирма Еконт кога ще ви бъде доставена поръчката/пратката.

    Куриерска фирма Еконт има конкретен седмичен график за разнос, до по-малките населени места и се спазва съответния график.

    **Възможно е да има леко удължаване срока на доставка на повече от 2 работни дни поради недостатъчна наличност на поръчан от вас продукт, или временната му липса на склад/дистрибутор.

    ***В резултат на лоши метереологични условия, технически проблеми или други непредвидени обстоятелства, понякога може да има забавяне в разноса на пратки от куриерска фирма Еконт.

    Сподели

    Други продукти от СТАДА | STADA

    5,69 лв.
    ДОКСИЦИКЛИН СТАДА 100МГ Х 20 Оценка на продукта
    5,89 лв.
    ПРОПАСТАД ТБ 150МГ Х 20 Оценка на продукта
    10,19 лв.
    ПРОПАСТАД ТБ 300МГ Х 20 Оценка на продукта
    8,69 лв.
    АРЕТА ТБ 10МГ X 30 Оценка на продукта
    6,19 лв.
    АЦИКЛОСТАД КРЕМ 5% 2Г Оценка на продукта
    6,69 лв.
    АЦИКЛОВИР КРЕМ 5Г Оценка на продукта

    Общи условия

    ОБЩИ УСЛОВИЯ на Електронен магазин Аптеки Медея


    1. ПРЕДМЕТ С настоящите Условия, се определят взаимоотношенията на Аптеки Медея наричани по-долу за краткост „Доставчик”, с Клиенти, възникващи по повод сключване на договор за продажба на стоки от разстояние през електронен магазин Медея http://aptekamedea.bg


    2. ДЕФИНИЦИИ
    Навсякъде в тези Условия следните думи и изрази, когато започват с главна буква (включително и когато са членувани и/или употребени в множествено число), ще имат посочените в този член значения, освен когато контекстът изисква друго:

    2.1. Договор за продажба на Стока от разстояние - договор, сключен въз основа на предложение от страна на Доставчика чрез уеб сайт aptekamedea.bg, при който от датата на отправяне на предложението до сключването на договора страните не са във физически контакт помежду си.

    2.2  Клиент/Потребител –всяко физическо лице, което използва Страницата по какъвто и да е начин, включително но не само като я разглежда, прави поръчки през нея, купува, връща стоки и извършва всякакви други действия чрез нея.

    2.3. Уеб Сайт/Интернет Страница/Страница– домейна aptekamedea.bg собственост на Доставчика

    2.4.  Акаунт – раздел от Уеб Сайта, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Клиента да изпрати Поръчка и който съдържа информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Сайта (Поръчки, фактури и др.)

    2.5. Любими продукти – раздел в акаунта, който позволява на Клиента да създаде свои списъци.

    2.6. Поръчка или Заявка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между Доставчика и Клиента, чрез който Клиентът заявява на Доставчика през Сайта намерението си за купуване на Стоки от Електронен магазин Медея.

    2.7. Продукт(-и) /Стока(-и) – всеки предмет на договор за продажба от разстояние,сключен между Купувача и Доставчика през Електронен магазин Медея, който се предоставя на Клиента срещу заплащане.

    2.8. Кампания – всяко търговско съобщение, целящо популяризирането на, Електронен магазин Медея,  марката на Доставчика или определени Стоки, които се предлагат в ограничени наличности, освен ако в търговското съобщение изрично не е упоменато обратното, за определен период от време, посочен от Доставчика.

    2.9. Електронен магазин Медея -способ за електронна търговия посредством Уеб Сайта, чрез който се сключва договор за продажба на Стока от разстояние.

     

    3. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА

    Наименование: НАНАКО ЕООД

    ЕИК: 202233642

    Седалище и адрес на управление: гр. София, ж.к. МАНАСТИРСКИ ЛИВАДИ - ЗАПАД, бул.БЪЛГАРИЯ №98 офис 7 В

    Номер и дата на удостоверение за администратор на лични данни: 402449 от 17.02.2016г.

    Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност № BG202233642

    Адрес на обекта Медея Опълченска: гр. София, ул. Опълченска, бл 41А
    Телефон за контакт:  +359 886 77 22 77
    e-mail: opalchenska@aptekamedea.bg

    Адрес за кореспонденция:  гр. София, ж.к. МАНАСТИРСКИ ЛИВАДИ - ЗАПАД, бул.БЪЛГАРИЯ No 98 офис 7 В

    Номер и дата на издадено разрешение за аптеката: АП-610-3/28.06.2019г.

    Ръководител на аптеката: Силвия Николаева Семова

     

    4. НАДЗОРНИ ОРГАНИ:

    4.1. Комисия за защита на личните данни

    Адрес: гр. София, ул. "Иван Евстатиев Гешов" № 15,

    тел. 02/91-53-515, 02/91-53-519

    факс 02/91-53-525

    Email: kzld@cpdp.bg

    Уеб сайт: www.cpdp.bg

     

    4.2. Комисия за защита на потребителите

    Адрес: 1000 гр.София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,

    тел.: 02 / 980 25 24

    факс: 02 / 988 42 18

    гореща линия: 0700 111 22

    Email: info@kzp.bg

    Уеб сайт: www.kzp.bg

     

    4.3. Комисия за защита на конкуренцията

    Адрес: София 1000, бул. "Витоша" №18

    Телефон: (02) 935 61 13

    Факс: (02) 980 73 15

    Email: cpcadmin@cpc.bg

    Уеб сайт: www.cpc.bg

     

    4.4. Изпълнителна агенция по лекарствата

    БЪЛГАРИЯ, София 1303, ул. Дамян Груев 8
    тел.: +359 2 8903555; факс: +359 2 8903434
    e-mail: bda@bda.bg Уеб сайт: www.bda.bg

     

    5. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ РАЗСТОЯНИЕ

    5.1. Предложението за сключване на договор се съдържа на Интернет  страницата aptekamedea.bg и приемането се осъществява чрез Заявка/Поръчка направена от Клиента през посочената страница.

    5.2. Клиентът заявява желанието си да поръча и купи Продукт през Уеб Сайта като направи Поръчка по електронен път или по телефона и която се регистрира от самия него или от служител на Доставчика от името на Клиента.

    5.3. Доставчикът изпраща уведомление до Клиента за регистриране на Поръчката в системата му, което не представлява приемане, потвърждаване или поемане на ангажимент за изпълнението ѝ. Това уведомление Доставчикът прави по електронен път (мейл) или по телефона.

    5.4.  Доставчикът има право да не достави част или всички Продукти от Поръчката по различни обективни причини, включително но не само поради изчерпване на складовата им наличност. При всички случаи Доставчикът уведомява за това Клиента чрез имейл или по телефона, като единствената отговорност на Доставчика е да върне евентуално получената предварително цена на Продукта.

    5.5. Договорът за продажба от разстояние между Доставчика и Клиента се смята за сключен към момента на получаването  на уведомление от страна на Клиента на електронната му поща и/или чрез SMS, изпратен на телефона му, че Продуктът от Поръчката е готов за изпращане.

    5.6. Неразделна част от Договора за продажба, сключен между Клиента и Доставчика, са настоящите общи условия и Общи условия за ползване на сайт Медея.

    5.7. Характеристиките на предлаганите стоки са посочени в страницата при представяне на всеки продукт;


    6. ДОСТАВКА
    6.1. Доставчикът се задължава, в срок до 5 /пет/ работни дни от получаване на съгласие чрез средствата за комуникация и сключване на договора за продажба на Стоки от разстояние, да достави чрез куриерска фирма Медея Логистик ЕООД, Спиди или Еконт Експрес ООД пратка, съдържаща Стоката. При получаване на пратката, Клиентът се задължава да се легитимира пред куриера с личната си карта, след което да подпише талона за доставката и да предаде един екземпляр на куриера. В случай, че Клиентът не бъде открит на посочения от него адрес 2 (два) или повече пъти се счита, че Клиентът се е отказал от договора за продажба на Стоки от разстояние.

    6.2.По отношение на всеки потребител по смисъла на § 13, т. 1 от ЗЗП е в сила законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба за срок от две години. При несъответствие на стоката с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от Доставчика да приведе стоката в съответствие с договора за продажба.

    6.3.Използването на услугите на Електронен магазин Медея може да бъде извършвано единствено за лични/нетърговски цели.

    6.4.Доставчикът ще извършва доставката на Продуктите само на територията на България. Цените за доставка са подробно описани ТУК.

     

    7. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ

    7.1.Права и задължения на Клиента:

    7.1.1. Клиентът има право:

    • да преглежда стоките, техните характеристики, цени и условия на доставка;
    • да поръчва стоки от електронен магазин Медея при реда и условията, посочени в настоящите Общи условия.
    • да получи поръчаната стока/стоки на посочен от него адрес за доставка
    • да получава информация относно статуса на собствената си поръчка;
    • да провери съдържанието на поръчката си преди да я приеме от куриерската фирма.

    7.1.2. Клиентът няма право да използва сайта за изпращане на каквито и да е материали, чието съдържание е противозаконно, невярно, подвеждащо, заплашително, подстрекаващо, оскърбително, позорящо, клеветящо, или такова, което би нарушило закона и добрите нрави. В противен случай Клиентът носи пълна отговорност за причинени на Доставчика вреди.

    7.1.3. Клиентът носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското име и паролата му;

    7.1.4. Клиентът се задължава:

    • да предостави вярна и точна информация и лични данни, изисквана при поръчката;
    • да заплати цената на поръчаните стоки, посочена при потвърждаване на поръчката;
    • да осигури възможност стоката да бъде получена на посочения адрес за доставка;
    • да заплати стойността на транспортните разходи за доставката

     

    7.2.Права и задължения на Доставчика

    7.2.1.Доставчикът има право:

    • да получава в срок всички дължими суми за закупените стоки и тяхната доставка;
    • по всяко време и без предупреждение да прави промени в публикуваните стоки и цени;
    • да получи от Клиента данни за извършване на доставката
    • да изпраща на Клиента, при съгласие от негова страна, по поща, по телефон, чрез кратки текстови съобщения (sms, електронна поща или други форми на съобщения) или чрез други средства за адресирана реклама информация, относно актуални промоции, специални оферти, нови продукти и всякаква друга информация, отнасяща се до него като Клиент;
    • по всяко време, без уведомяване на Клиента, когато последният ползва сайта в нарушение на настоящите условия, както и по своя преценка  да прекратява достъпа на потребителя до сайта.

    7.2.2. Доставчикът се задължава:

    • да достави на Клиента поръчаните от него стоки в срок и при условията за доставка, публикувани в този уеб сайт и настоящите Общи условия.

     

    8. ПРАВО НА ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА, ОТ СТРАНА НА КЛИЕНТА

    8.1. В случай че Клиентът желае да откаже направена вече поръчка или някой от продуктите в нея , той трябва да се обади по телефона или да изпрати мейл  преди Стоките да бъдат подготвени за доствака

    8.2.Отказ от поръчка заплатена по банков път:
    • в случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на сумата се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок до 14 дни;
    • в случай, че плащането е направено с превод по банкова сметка, възстановяването на сумата се извършва, чрез нареждане на обратна операция по сметката, с която е направено плащането в срок до 14 дни;

     

    9. ПРАВО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА ОТ СТРАНА НА КЛИЕНТА

    9.1. Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор за продажба на Стоки от разстояние и да върне предоставената му Стока в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката. В рамките на горепосочения срок Клиентът е длъжен да съхранява получените от Доставчика стоки, тяхното качество и безопасност. 

    9.2. Отказът на Клиента от сключения договор за продажба на Стоки от разстояние следва да бъде направен по следния начин и при следните условия:

    а/  Клиентът следва предварително писмено да информира Доставчика, че се отказва от договора, на следния имейл адрес: orders@aptekamedea.bg Правото на отказ може да бъде упражнено от Клиента и чрез попълване, подписване и изпращане на адрес support@aptekamedea.bg на следния попълнен образец на формуляр съгласно Закона за защита на потребителите

    Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:

    (попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)

     – До (името на търговеца, неговият географски адрес и когато е приложимо, номерът на факса му и електронният му адрес се попълват от търговеца):

    – С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*

    – Поръчано на*/получено на*

    – Име на потребителя/ите

    – Адрес на потребителя/ите

    – Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)

    – Дата

    ------------------------------------------------------

    * Ненужното се зачертава.

     

    б/Срокът от 14 дни се счита за спазен, ако писменото уведомление е било изпратено преди изтичането на съответния срок.
    в/ В същия срок Клиентът следва да изпрати съответната Стока по куриер с обратна разписка, в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка и придружаващата я документация и без увреждания на адреса за кореспонденция, посочен по-горе.

    г/ Всички транспортни и други разходи по връщането на Стока са изцяло за сметка на  Клиента. До момента на обратното предаване на Стоката от страна на Клиента на Доставчика, рискът от случайното и погиване или повредждане се носи изцяло от Клиента. В случай на загубване или погиване на Стоката преди получаването й от Доставчика, Клиентът дължи обезщетение в размер на нейната цена, съгласно действащия ценоразпис на Доставчика

    9.3. След получаване на върната стока и прегледа й, Доставчикът възстановява на Клиента заплатената от Клиента сума (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Клиента начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Доставчика)  не по-късно от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора.

    9.4.В случаите, когато Клиентът не е изпълнил изискванията за връщане на предоставените стоки Доставчикът има право да задържи връщането на заплатените суми на Клиента докато неполучи обратно Стоките.

    9.5.Клиентът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:

    • при доставка на Продукти, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;

    • при доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

    • при всички други случаи, предвидени със закон.

     

    10. ЦЕНИ И ПЛАЩАНЕ

    10.1. Цените на Продуктите, обявени в Платформата, са крайни, обявени са в лева и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото българско законодателство.

    10.2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане при издаване на фактури са посочени във всяка Поръчка.

    10.3. Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото българско законодателство.

    10.4. Доставчикът ще издаде на Клиента фактура за поръчаните и доставени Продукти въз основа на информацията, предоставена от Клиента.

    10.5. Доставчикът издава фактура за всяко плащане по Поръчка, чрез която Клиентът си е купил Стока, предлагана от Електронен магазин Медея. Клиентът е съгласен да получава такава фактура по електронен път чрез качването ѝ в Акаунта му. 10.6.Характеристиките или цените на продуктите, описани в Електронен магазин Медея , могат да бъдат променяни от Доставчика по всяко време.

     

    11. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

    11.1. Съдържанието в интернет сайта включително, но не само лога, всякакви графични изображения или надписи, търговските символи, динамичните символи, текстовете и/или мултимедийното съдържание са изключителна собственост на Доставчика.

    11.2. Доставчикът има и си запазва всички права върху интелектуалната собственост, свързани по някакъв начин със Сайта, независимо дали са негови собствени, или получени чрез договорни лицензии или по какъвто и да е друг законосъобразен начин.

    11.3. Нищо в сключения между Доставчика и Клиента договор от разстояние няма да се счита като разрешение от страна на Доставчика последният да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по какъвто и да е начин каквато и да е част от Съдържанието, включително, но не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното съдържание на Сайта или описанията на Продуктите по какъвто и да е начин, включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за Сайта съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост на Доставчика върху Съдържанието. Клиентът няма право и да прехвърля, продава, разпространява материали, създадени чрез възпроизвеждане (копиране), изменение или публикуване на Съдържанието, освен с изричното съгласие на Доставчика.

     

    12. ОГРАНИЧЕНИЯ НА ОТГОВОРНОСТТА

    12.1. В случай на онлайн плащания или плащания по банков път, Доставчикът не носи отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания, направени от Клиента или неговата банка, по повод на самата транзакция.

    12.2. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство или такова извън контрола на страните. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато. Ако в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на съответното събитие, то не спре, всяка от страните има правото да уведоми другата страна, че прекратява Договора без да дължи на другата обезщетения за каквито и да е евентуално претърпени вреди.

    12.3. Доставчикът не носи отговорност при невярна информация посочена от производителя за характеристиките на предлаганите в сайта стоки.

    12.4. В случай на препратки към сайтове на трети страни. Доставчикът не носи отговорност за съдържанието, правилата за защита на личната информация и сигурността на такива сайтове.

     

    13. Политика за защита на личните данни

    13.1. Събиране на лични данни

    13.1.1. При поръчка за сключване на договор от разстояние Клиентът  предоставя доброволно необходимите лични данни и се съгласява същите да бъдат събрани, обработвани, използвани и съхранявани от Доставчика за целите на договора за продажба от разстояние съгласно настоящите Общи Условия.

    13.1.2. При поръчка Клиентът собственоръчно въвежда всички свои лични данни, необходими за сключване на договора. Клиентът е длъжен да предостави пълни и верни данни относно самоличността си и другите изискуеми от електронната форма данни, както и да ги актуализира в 7-дневен срок от тяхната промяна.
    Клиентът гарантира, че данните, които предоставя в процеса на регистрация, са верни, пълни и точни и при промяна на последните, ще ги актуализира своевременно. В случай, че Клиентът предостави неверни, непълни или неточни данни или в същите не са отразени настъпили последващи промени в указаните за това срокове Доставчикът не носи отговорност за неточно изпълнение на договора.

    13.2.1.Видове лични данни събирани от Доставчика:

    а/При регистрация на акаунт в сайта и при закупуване на продукт - име, адрес, телефонен номер, email, начин на комуникация, информация за банкова карта и др.

    б/При издаване на фактура-допълнителни данни съгласно изискванията на нормативната уредба.

    13.2.Съхранение и обработване на данни

    Доставчикът обработва лични данни на Клиентите с цел изпълнение на задълженията на Доставчика като страна по договор за продажба на стоки и с цел предоставяне по-качествени и по-разнообразни продукти.

    Клиентските данни се съхраняват при спазване на изискванията на българското и европейското законодателство.  Същите се обработват единствено на територията на Република България, само за срока и за целите, за които са предоставени.

    Данните се съхраняват за период необходим за изпълнение задълженията на Доставчика по договора, след което същите се изтриват или деперсонализират, освен ако нормативен акт изисква съхранението им за по-дълъг период.

    13.3. Предоставяне на данни на трети страни

    Доставчикът има право да предоставя събираните, обработвани и съхранявани за целите на договора за продажба данни на Клиента на трети лица - администратори или оператори на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни, с цел изпълнение задължението на Доставчика по сключени договори за доставка на Стока, или събиране на вземания, дължими за доставените Стоки, както и за  изпълнение на законови задължения.

    13.4. Защита на личните данни

    Администраторът предприема необходимите мерки, включващи административни, технически и физически мерки, за да защити личните данни от загуба, кражба и злоупотреба, както и от неоторизиран достъп, разкриване, промяна или унищожаване, както и мерки за установяванеидентичносттанаклиента. Мерките включват, но не се ограничават до: парола на админ панел, парола на база данни, ssl сертификат с криптирана връзка, firewall на сървъра от хостинг провайдъра.

    13.5. Права на Клиента относно лични данни

    Клиентът има право да провери точността, пълнотата и актуалността на личните си данни, както и да ги коригира.

    Клиентът има право да оттегли съгласието си за обработване на лични данни, да възрази срещу тяхното обработване или да поиска данните му да бъдат изтрити, като изпрати мейл на support@aptekamedea.bg .

     

    13.6. Бисквитки

    Бисквитките/Cookies/ са малки файлове с информация, които се запазват в интернет браузър или твърд диск на Клиента при посещение на сайта. Бисквитките позволяват на Доставчика да подобрява сайта, така че да съдържа максимално полезна за Клиента информация.

     

    13.7. Други

    Доставчикът предприема мерки за защита на личните данни на Клиента съгласно Закона за защита на личните данни, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския Парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни, Директива (ЕС) 2015/2366 наЕвропейскияпарламент и на Съветаот 25 ноември 2015 година за платежните услуги във вътрешния пазар и Делегиран Регламент (ЕС) 2018/389 на комисията от 27.11.2017 г.за допълнение на Директива (ЕС) 2015/2366 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на регулаторните технически стандарти за задълбоченото установяване на идентичността на клиента и общите и сигурни отворени стандарти на комуникация и действащото законодателство.

    Във всеки момент Доставчикът има право да изисква от Клиента да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията/поръчката обстоятелства и лични данни. 

    Клиентът няма право да използва чужда лична информация (чуждо име,чужд адрес, e-mail, чужда кредитна карта и т.н.).

     

    14. ВЛИЗАНЕ В СИЛА и ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
    14.1. Настоящите Общи условия влизат в сила на 15.08.2017 и са задължителни за всички Клиенти на Електронен магазин Медея. Клиентите се считат за уведомени и изразяват съгласието си със същите преди извършване на заявката за покупка от електронния магазин.

    14.2. Всяко използване на Сайта означава, че Клиентът (а) се е запознал внимателно с общите условия за използването му и (б) се е съгласил да ги спазва безусловно. В случай, че не приема Общите Условия, Клиентът следва да не използва този уеб сайт.

    14.3. Общите условия могат да бъдат променяни и допълвани едностранно от Доставчика по всяко време, както и ако промените се налагат по силата на влязъл в сила нормативен акт. Тези промени влизат в сила незабавно.

    14.4.  При промяна на настоящите Общи Условия Доставчикът се задължава да ги публикува на Интернет страницата си aptekamedea.bg. Изменените Условия влизат незабавно в сила и стават задължителни за Клиента от момента на публикуването им на Страницата.

     

    15. ПРИЛОЖИМО ПРАВО
    При прилагането и тълкуването на настоящите Общи Условия се прилага действащото българското законодателство.

    Настоящите Общи условия въвеждат изискванията на Закона за защита на потребителите, Закона за електронната търговия, Закона за защита на личните данни, Регламент(ЕС) 2016/679 на Европейския Парламент и на Съвета от 27 април 2016 година и действащото законодателство.

    Защита на личните данни

    Конфиденциалност

    НАНАКО ЕООД е администратор на лични данни, регистриран по Закона за защита на личните данни.

    НАНАКО ЕООД се ангажира да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от потребителите онлайн посредством попълнени заявки за регистрация. Разкриване е възможно единствено в случаите, когато информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, оправомощени със закон да изискват и събират информация съдържаща лични данни и при спазване на нормативно установения ред.

    НАНАКО ЕООД може да предоставя събраната статистическа информация за посещаемостта на сайта на рекламодатели/рекламни агенции, които водят статистика за кликванията върху техните рекламни банери и линкове, да изготвя вътрешни статистики, както и за целите на директния маркетинг (своите и на ПАРТНЬОРИ).

    С приемането на настоящите Общи условия, Вие се съгласява с обработването на личните Ви данни за целите на директния маркетинг. Вие имате право да възразите срещу обработването на личните Ви данни за целите на директния маркетинг, като изпратите писмено съобщение до НАНАКО ЕООД на адрес: гр. София 1618, район р-н Витоша ж.к. МАНАСТИРСКИ ЛИВАДИ - ЗАПАД, бул.БЪЛГАРИЯ No 98 офис 7 В или на e-mail:  administration@aptekamedea.bg

    Експресна поръчка се изпълнява в рамките на 3 часа, в работни дни от 9.00 до 17.00 часа. Важи само за град София.

    Разбрах

    На линия сме, пишете ни!